alva lejdal

Hipp hipp hurraaaa!!!!! för det är Alvas födelsedaaag!!!!!


Idag vaknade jag upp hos mormor och chillade innan jag drog in tilll stan för att träffa vännerna!!! vi köpte present till alva och träffade sedan henne på odenplan och gick tillsammans kinamuren där vi åt aaaasgod buffé!!! alva fick massor smått och gott från oss!!
en riktig mysig dag och nu sedan följde alva med mig hem och ska sova häär!!
En dikt till alva:
 
Min kära alvoir,
vår vänskap kommer aldrig säga au revoir.
Du är rolig och ibland allra bäst,
det är kul att ha dig på en fest.
Insparken och shm kom vi varann nära,
fast även i skolan vart vi kära.
17 barre, börjar du tappa minnet?
nej det tror jag inte, du är ju fortfarande ett barn i sinnet ;PppPpPPPPpppp

Kommentarer
Postat av: Fanny den beesttte

Nu har jag höga förväntningar inför min födelsedag, föebereder mig för att höra en sång av dig! GRATTIS ALVA btw!

Svar: pfft vad tror du om dig själv?
btw tack fanny// alva
bästa bästa

2013-04-02 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0