hey

tillbaka, mår lite bättre, luften känns lite lättare och menshumöret börjar avta.
 
idag hade jag en mys dag i skolan och jag njuter av att det är vår!! man fryser inte bara för att solen är borta och fåglarna kvittrar.
Tacos blev det till lunch, religionsläraren älskar mig och efter skolan åkte jag burre hem med kentaro, olof, Lucas, Emil (som jag inte ens sagt hej till i skolan en gång...pin) och simon L . det var mys. sedan gick jag hem till olof med keno för jag hade inget för mig och påvägen stannade vi till vid vattnet och lekte med isen. sedan hemma hos olof var oscar där och sedan kom jonte och robin (okej varför robin kom till ekerö har jag ingen aning om) men då stannade jag inte så länge för de höll på med sloth generations musik men det jag hörde lät bra!!
 
nu är jag hemma med farmor och ska snart äta middag, sedan ska jag träffa fanny weii
 
ha en bra fredag allesammans
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0