never gonna give you up

hejsan hejsan!!
 
hann ej blogga igår för det var full fart hemma hos mig hahha (varav de facerapes och instarapes som påverkat er alla)
efter skolan igår åkte jag, jass,alv,hann,oll och ken in till standard-caféet. där var det tyvärr fullt så vi fick sitta ute och fika, meh yolo liksom det var awesome ändå. sedan åkte jag hanna jasmine och olof in till vällingby, handlade mat och gick sedan hem till mig och chillade. sedan lagade vi mat, hamburgare och sedan dansade vi (playstation move bitchez). sedan åkte olof och jasmine hem och sedan kom alva för hon hade tränat så hanna och alva sov hos moi!
väldigt mysig kväll må jag säga.
nu bjuder jag på bildbomb.
nyvaken alv typ det mysigaste jag sett hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0