SLUTSPELS FINAL!

Tjenare! 
Idag har vi spelat kvartsfinal och semifinal islutspelet vilket resulterade i att vi imorgon spelar final!! :)) Så nu får man tagga lite framför en bra film ! Vet inte vilken bara... Annars e allt bra och jag e glad just nu även fast det går upp och ner. Nästa vecka e helt kaos så ska försöka hinna blogga emellanåt men ja det blir som deblir och jag kommer va helt slut efter nästa helg..För på måndag har jag två träningar, på tisddag vå, på onsdag en, på torsdag tvåoch på fredag åker vi til norrköping för att spela match så då har vi första matchen och sen är de matcher hela helgen och senkommer jag va helt död. Men skriver något roligare sen, vart bara en snabb update ;)
 
// Cilla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0