Bara ynka timmar kvar...

...tills mamma kommer hem från NY!!! Dels så längtar jag väääääääldigt mycket efter min mor, dels så kan jag inte bärga miG för att få mina presenter!!!! :D kommer inte kunna sova ett skit inatt!!!!!!1 är seriöst hyper!!! Jag kommer att då smink och coNs och underkläder från victoria's secret vad jag vet, men sen så får man alltid lite till av mamma!!! Ååååååhhhhhh vi ar typ städat hela huset hemma bara för mamma idag.... Aaaaaahhhhh längtaaaaaaarrrrrrr!!!!! Hade iaf en najjjsss dag/ natt med Fanny! Natten invigdes på min studsmatta där vi la oss i våra sovsäckar och kollade på stjärnorna, och filosoferade lite... Sen så la vi oss i tältet och somnade inte långt efter det! Vi vaknad av värme halv åtta på morgonen och gick då in till mitt rum för att fortsätta vår skönetsömn, vilket inte blev så lyckat... Sen så chilla vi vid södran, spelade kubb, och hade allmänt najjjsss!!! Puss// becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0