Blond? hahah dom sitter säkert fortfarande och skrattar, hahahha !!

Merhaba!
Igår va vi inne i stan och gick runt! Erik klippte sej och lite så..
Asså vi gör inget så det finns liksom inget att skriva ommmm
MEn skit samma iallafall så va vi ute och åt  och hade det trevligt!
Sen stanna vi och tanka och då så skulle mamma säga twenty five turkish liras och sa det på svenska istället och fatta inte varför dom int egjorde något utan bara stirra på henne så hon sa det igen och jag höll på att dö för det var såååå pinsamt men jag och erik satt bara och skratta.. tror nog att dom aldrig kommer att glömma det med tanke på hur dom skratta, hahah !!
Idag har vi legat vid poolen heeela dagen jag har läst ut en till bok har faktiskt läst ut 8 st böcker sedn vi kom ner, grym?!
Men idag var det faktiskt några i min ålder nere vid poolen det är int eofta det.. Jag såg att dom var avis på mej för att jag kunde kasta över hela pooolen, haha
aja men det var kul att det var lit eungdomar här iaf..
Nu ska jag träna i hettan..
>förreesten fixa hur mkt du vill på bloggen det behövs!! :D

Puuss Cilla


Kommentarer
Postat av: Bcz

Hahaha stackars din mama

2011-08-11 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0