Erik humor..... :/

" Det var en gång två isbjörnar som var ute och gick i sahara öknen då sa den ena isbjörnen till den andra, här måste den isigaste platsen i världen då sa den andra varför, därför att dom har sandat då mycket! "
- Erik Engholm

Hejsan!
´Jag har bränt mej på kinderna usch.. Det känns som om inläggen blir ganska tråkiga för har inte så mkt att skriva om vi gör ju inget vilket är najjjjsss!! :)
Men imorgon ska vi iväg på utflykt eller vad man ska säga vi ska till ett område som heter Afrodite där vi ska träffa en norsk familj som har två st barn på typ 14 och 8, det ska bli roligt!!
Och så ska vi till famagusta som ligger 1-2 timmar härifrån om några dagar och titta på ngn beach handbolls tunering som papppa har hittat, typiskt oss heheh men då kan man spana heeeeta handbolls killar utan tröja hahahaha så det ser jag fram emot !! ;D
Nu ska jag snart träna men det är så varmt och fuktigt så man orkar knappt men man får väl stå ut i 30 min ändå!

Puuuss Cilla



Kommentarer
Postat av: becccz

hahahahaafett klockrent skämt erik!!!! hshshshhahahahahahahahaahah

2011-08-03 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0