Grejor

här kommer bilderna som alla vill ha, bli avis och njut! ne bli inte det föressten :////


asskön tröjaaaaaaaa


2 av 3 linnen, orkade inte fota det tredje, me dom här e najjjsss

jeaaannnssss :)))))))))))))


nattlinne! vs står för victorias secret ofc



tuggummi... hahah :D gissa vem som har på rasten sen?


MIIIINNNNAAAAAAAAAAAAA :DDDDDD


det är najjjsss det



La inte upp bilder på underkläderna eftersom att jag inte vilka som är resten av våra unika besökare, och vill kanske inte att typ erhm berits pojkvän ska se hahahahahahahaha eller någon överhuvudtaget förutom dej cilla? :)))))
också la jag inte in bilderna på sudden, tyckte att det skulle vara ganska onödigt....
puss// becca :)))

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag är otroligt avis på dej du kan nog inte ens förstå hur avis jag är.... ;( åååååååh vill också HAAAAAAAAAAAAA

Du får visa underkläderna sen ;) <3

2011-08-08 @ 21:34:43
Postat av: Fanny var namnet

Avis :( sjukt fina saker !!!! Vill oxå ha, åh vill till USA :////////////// du får visa underkläderna för mig med ;))))))

2011-08-10 @ 09:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0