IN CYPRUUUUS :)

Just nu har vi precis kommit in från poolen efter en lååååång dag, jag har inte sovit än på 31 timmar eftersom att vi åte till Arlanda kl 03.15 men e ganska pigg ändå :) Jag ser ut som en blekfis gemförtsvis med min mamma men det skulle ju än chokladbit också göra så vad kan man göra åt det liksom.. ;)
Ja uppdateringen från min sida har väll inte vart så bra men har inte haft ngt att skriva över huvudtaget, HAR LÄST UT 3 BÖCKER DE SENASTE 3 DAGARNA eller nått och tränat :)
Ska vara social nu här är det SJUUUUKT varmt så tyvärr kan ni inte säga att det är varmt där hemma för det e typ 45 grader :)
PUss Cilla


Kommentarer
Postat av: Bcz

Det är FAKTiSKT snart 30 JÄVLA GRADER HÄR!!!!!!!!!!

2011-08-02 @ 11:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0