LIVERPOOL- SUNDerland

Hej !

Idag har vi badat i poolen och kasta boll det var kul!
JAg och pappa åkte runt typ hela esentepe och där vi bor för att hitta en affär där dom sålde bollar typ en fotboll eller ngt men det fanns inte helt sjukt tyckter jag eftersom vi var så dumma att ha med oss en bolll men inte ha med oss en pump..
Fast sen fick vi låna en pump av dom 2 engelska killarna vilket var schysst !! ;)
Jag och pappa åkte sen till en sportbar och tittade på Liverpool- Sunderland som slutade 1-1 så jävla dåligt av Liverpool...
Sen har jag tränat som vanligt det blir bara bättre och bättre snart kommmer milen !!

puss Cilla



jag häromdan :)



Kommentarer
Postat av: Bcz

JÄVLA NEGER MAN KOMMER INTE ATT URSKILJA VAD SOM ÄR HÅR ELLER FEJS

2011-08-13 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0