Sorglig men lyckad dag

Var tvungen att skiljas från mina kusiner idag, imornn sitter dom på planet tillbaka till Malaysia, jättesorgligt är det! Men som Tur är så finns Skype! Jag tillbringade iaf en liten del av min dag i staden där jag gjorde två lyckade köp! Dämpade sorgen lite, men det vore ju ganska konstigt om man kunde dämpa hela sin sorg av att shoppa? Påvägen gem från staden så stannade vi och köpte thaimat som vi sedan åt hemma! Jag älskar nudelwok!!! Sen har jag tillbringat kvällen med att titta på marsianer som attackerar jorden ( mars attacks, klockan 21 på sexan ) du bah tycker att jag är nördig nu, men jag älskar den filmen :D puss// becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0