TACK MAMMA!! :D

mamma väckte mig imorse och gissa om jag var glad!!!kom upp oh fick se mina najjjsssiga saker! här kommer dom:
-Ett par låga vita converse
-ett par svarta jeans från levis
-tre par linnen, varav två från gucci
-tuggummi i mängder
-en eyeliner
-en mascara
-underkläder
-ett nattlinne
-sudd, haha

fick tyvärr inte mina vita converse i läder, dom fanns inte i min storlek. och skulle  ha fått en ryggsäck, men den var slut :((((((( lägger upp bilder senare! är inte på blogghumör idag...

puss// becca

Kommentarer
Postat av: Cillen

Jag är avuuuundsjuk på dej slutaa.. :( Jag vILL också HA !! Lägg upp lite bilder sen :) <3

2011-08-07 @ 13:15:17
Postat av: Bcz

Seeen... Orkar inte... Helt för lat

2011-08-08 @ 12:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0