Vaaaarmt men skönt, jag ser snart ut som en pepparkaka!

Hejsan!
Det har vart jättte varmt idag men det är väll inte så konstigt, vaknade kl 7 imorse och svettades som en gris såvart tungen att sätta på ACn :) ´Sen så har vi legat i solstolen hela dagen..
Det är väl ganska tråkigt egentligen eftersom att det typ inte finns några i min ålder eller jo det finns en engelsk kille som jag tror är typ som mej men han verkar vara ganska tråkig har inte sätt honom varken prata eller bada så de e ju inte så kuL. sEN så har jag tränat jag lovar det var typ 35-40 grader i den lokalen så stog bara ut i 25 minuter men men lite är bättre än inget ;) ja det finns inte så mkt att säga sååå hej då
saaaaknar dej <33 fast du och Fanny kmr inte vilja se mej när skolan börjar för jag har vart här i en dag och är redan sjuuukyt brun :) hehhehehehehehehhe

Puuss Cilla


Kommentarer
Postat av: bcz

säg att du blir bajsbrun istället, då blir jag inte lika avis

2011-08-03 @ 16:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0