ääääschton kutcher

Hej

igår var man i vby och kollade på bio med fanny! det var f1 najs då både zac efron och ashton kutcher var med i filmen :PPPppppPppppppP
idag så händer det typ inget speciellt, eller jag, pappa, och isabelle ska åka och köra badminton! ganska najst. annars så gör vi i ordning huset inför nyårsafton, typ. Haha jag har lagat madrassen cilla! det var ett hål på undersidan som orsakade luftutsläppet, så nu är det täckt med silvertejp :)
asså omg läste i tidningen i morse att ensammhet är lika dödsfarligt som rökning och alkoholism! det är ganska sjukt faktiskt, men om man tänker efter så blir man nog ganska deprimerad av att vara ensam så...
Hahah det hände en ganska läskig grej igår, jag och fanny stod och väntade på t-banan hem ifrån Vby, och fanny ba: Vad skulle du göra om du visste att en bomb skulle släppas här om ca 30 sek?
jag: springa som fan och ringa mamma, dd?
Fanny: jag skulle typ ta av mig skorna och springa så långt jag kunde.
Och gissa vad som hände då, en halvminut efter? jo, det hördes en jävla smäll! det lät som en bomb! hahah OMG vad sick!!!

//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0