GOD JUL!!!!!!!

Nu har vi precis ätit frukost och julrimmmat till gröten.. Innan så öppnade vi julklappar oich jag fick enn mooooopppppe!!!!!!!! :D

Här är mitt julrim 

"Nu är det jul igen, ja det känns ju som att det inte va så länge sen. 
Men mycket har hänt iår och jag har fält någon tår.
Ifamiljen är det nu två nya klubbar, äh nu trycker vi i oss pepparkaksgubbar.
Ute ligger det vit fin snö eller nä det är nog tö..
Nu sitter jag här och äter min gröt vem vet jag kanske blir lite söt.
Med Kalle ankas jul har vi alltid lika kul.
Efter julklapparna jag fått jag tackar, nu nästa år vid dörren knackar.
God Jul och Gott Nytt år, nu lämnar vi snart den här julen med en liten tår."

 Cecilia Engholm



En otroligt ful bild på mej och Patrik förra julen ;)

Puuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0