GRAAAAATTTTTIIIISSSSS CILLLAAAAAA

grattis finaste cilla! lycka till på Lunda-spelen! haha säger jag lite sent!

Jag lligger hemma nu och chillar under mellandagarna, ganska najs faktiskt, fast lite tråkigt i längden....
shit kollade på ett tv-program imorse på Kunskapskanalen (haha no-lifer) som handlade om naturreservatet yellowstone i Nordamerika, så jävla vackert! man fick följa en fotograf som var ute, helt ensam (förrutom kameramannen då) i våldmarken. Jag har en sån lust att åka dit, även fast jag inte skulle klara av en lång färd i vildmarken så vill jag ändå typ bo på hotellet där eller något! Visste ni att det finns fler geisrar där än på island, mest i hela världen faktiskt! coolt liksom.

AJA, jag har som sagt inget att göra under mellandagarna, så om någon vill hitta på något får denne någon gärna höra av sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! // becca


GRATTIS CILLA



YELLOWSTONE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0