hamnar du i helvetet? skicka mig ett vykort

...från en skön dag igår till en deppdag idag.... aasså har varit en del sköna stunder men hekheten vart skiot liksom. nu sitter man här och ska plugga engelska till engelskaprovet. jzbxsjkhdkl sur som faaan, skrek nyss åt min syrra när hon kom in i mitt rum att hon skulle dra. ja hon har iaf en bra dag, hon ska bowla med sitt fotbollslag, själv är man forever alone.
här är allt dåligt som har hänt idag:
-det var slaskigt och jag hade tagit på mig converse...
-...som ledde till att mina strumpor blev fula.
-missade bussen imorse
-det blötsnöa så det var bara kaos
-glömde mina hörlurar hemma
-mitt hår samarbetade inte under idrotten...
-...fick även den fula stepbrädan, dom snygga tog slut precis innan jag kom
-har en jävla finne som inte går att täcka
-jag kände mig helt failad
-hambörgarbrödet tog slut innan jag kom till matsalen
-kommer hem till min jävla syster
-slog nyss i framtänderna i te-koppen

allt bra som har hänt idag:
-NOlektionerna var lite intressantare än vanligt, eller så var jag extra smart
-step på idrotten inte helt fel
-mitt hår var helt ok imorse
-julkalendern<3'
-det kom en 312a precis efter skolan

som ni ser så vinner det dåliga... aja ska inte klaga, typiska I-landsproblem


ååååhhh vad jag saknar london

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0