take a chill pillllllll

tjo
blir lite sur på dom som skriver på fb att dom vill bli kära och pratar om true love all the time liksom...
det kommer väl såsmåning om? desperata nr 1

aja, sitter här och funderar på balklänningar... jag vet tre saker om hur den ska vara:
1, kort, inte lång för då ser jag bara kortare ut
2, någon knallg färg som typ blå eller orange
3, den ska inte ha glitter på sig....

asså jag har hittat en klänning, men den ser lite för...vanlig ut. man skulle kunna piffa upp den med en sjal och fin frisyr och sånt, men jag vet inte. tänk om alla kommer i värsta prinsessbakelserna så kommer jag med en helt vanlig klänning?


okej, färgen var inte så knallig, men den är fiiiiiiiiiiiiin


vart lite småkär i denna..

och baaam
//beccaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0