Imorrn är det luciaträning, ragga!!!

Haha älskar din fail Cilla<3 skulle stå tagga. Men Seriöst Cilla, har du dött eller? Så typiskt dej att skriva tre inlägg på en dag och hoppas att det kompenserar för hela veckan hhahaa du försvinner lite tycker jag, och det får mig att framgå som en no-lifer... Så tagga (ragga) för att blogga på nu! Imorrn är det frejas dag (fredag, klyftigt av mig va?) och efter skolan drar Cilla chilla och kanske Fanny panny hem till mig och fotar en ny header! Najs va? Funderar på att köpa lite godis efter skolan också... Vi får seee. Men godnatt godnatt ses imorrn allihopa (jag antar att det bara är folk i klassen som läser? Eller ifs så får vi inte glömma alla skumma kommentarer. ) //becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0