jul, kul, hjul, skjul, ful....

OMG det är fucking två dagar kvar till julafton!!!!
var och shoppade de sista jullklapparna idag med cilla till syster min och skrev ett rim faktiskt!

jag har skrivit tre st julklappsrim, ett till mamma, ett till pappa, och ett till isabelle då. vill ni höra? nu sitter alla och tycker att jag är jättenördig men wtf liksom

Rim 1

"När vinters kyla smyger kring våra vrår, kan det vara bra att ta hand om sina tår"
mammas tofflor

Rim 2

"nu är det dags att ta tag i dina morgonrutiner, annars faller hela huset i ruiner"
pappas key-seeker

Rim 3

"Som en cowboy älskar sitt lasso, älskar du det här. vem vet? du kanske blir nästa Pablo picasso."
Isabelles skiss-set

hahahahaha snälla garva inte åt mig!!!

ful bild på mig // becca



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0