köpa läsk? cilla bjuder! rida häst? Becca bjuder! FANNY SÄGER HEJ

tjo kör lite nattbloggish här då jag har haft fullt upp heeeeeeeeeeeeeela dagen! hade sovmorgon imorse, för att sedan gå mot julavslutningen och få betyg(jag var f1 glad över dom så att ni vet!)
sedan handlade jag och cilla lite på ica inför kvällen, och sedan drog jag hem och lagade lunch.
ssenareeee så åkte jag hem till cilla, fanny och pernilla kom också sedan.
vi åt lite tacos och sedN vart det julklappsutdelning och jag fick 200:- på JC, tnx gurls

så jäkla typiskt mig att seedan somna framför TVn. men jag var trött efter vi badat i Jacuzzin, och soffan var så sköööön . missa det antagligen sorgliga slutet på remember me.

nu är jag så jäkla trött också ska man sova skavis med cilla, FML.

// becca (cilla hälsar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0