Live your life, eeeeeeeeueueeuh

GOTT NYTT ÅR!!!

Asså det är en sak jag inte kan sluta tänka på. för vi alla vet ju att Jordens undergång inte kommer att ske den 21/12-2012, men tänk om jorden verkligen går under då, asså tänk... det vore ganska sjukt!
Imorse kom den bästa tidningen på hela året, SvDs Året i Bilder.
Jag älskaaar att titta på bilderna, och de får mig att minnas vad som har hänt under året som har gått, saker som man har glömt osv. T.ex. Revolutionerna i Egypten, tunisien och Libyen, Otöya, Katastrofen i Japan, Steve jobs död, damernas brons i fotboll... det har hänt så mycket, och jag undrar vad som kommer att hända under 2012.... duuh duuunnn
japp, vid 18.00 får vi gäster hem till oss, najs? sådär, skulle gärna vela bubbla med dej cillz men icke sa nicke!
men nyårsafton betyder iaf najs mat och det väger upp de tråkiga gästerna!
god fortsättning dåråh!!! //beccaaa
MED MIN NYA MÖSSA!!! är kär i den helt seriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0