Beaches

Jag såg den filmen idag. Jag grät lite liksom... Men bara lite. Sen så är jag jättesur, för jag har inte gjort ett skit idag, utan suttit och tittat på när min syrra spelade Sims hela kvällen... Kul liv. Också vill inte min pappa spela kort med en, för han ska gå och soooova. Hurfan kan man bli dissad av sin farsa klockan 11 på kvällen?! Seriöst, jag behöver antingen en hund eller en pojkvän. Eller möjligen ett Gröna lund i min trädgård. Det vore najjjsss. Fast egentligen inte. En häst vore najjjsss. Den kunde få bo i vårat uteförråd. Jag skulle rida på lååånga uteritter. Nu är jag sur för jag har ingen jävla häst. Ååhhhhhhhhhhhhhhhhhhh puSs// becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0