Hands up, down! up down! up down! Follow the leader leader leader follow the leader follow the leader (:

Hejsan hoppsan Lillebror!
Ja nu sitter jag och pappa i soffan och tittar på friidrott. I morse så åkte mamma och Erik till Cypern utan oss och Erik var jätte orolig i går hur det skulle gå så han bröt i hop i pappas knä för att att familjen skulle skilja sig åt i hela 10 dagar då tyckte jag liite synd om honom :(
Idag har jag fått min LÖÖÖÖÖÖÖÖN som var 600 kr mer än vad vi trodde den skulle vara p :) fick faktiskt 2500kr så kommmer sen sammanlagt att få 7500 kr oooooooooh är du avis Beccca ??!!!!!
NU är det Usain BOOOOOOLT!!!!!



PUUUUsSS Cilllla <333

Kommentarer
Postat av: Bcz

Jag äe jävligt avis, och btw usain bolt vann

2011-07-23 @ 00:22:33
Postat av: Cillzzz

Jaa såklart duu är!!! Jag vet men han kunde ha gjort det bättre:) <3

2011-07-24 @ 18:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0