Hej

Vaknade och så sa mamma ATt vår morbror skulle komma hem till oss idag på middag, jag sa okej. Sen kom jag på att min morbror är i madrid och mina kusiner vart förvirrade. När han kom till oss sa han att han hade frågat på jobbet(han jobbade i Madrid) om dom behövde honom över helgen, dom hade sagt nej, så han köpte en biljett till Sverige och ska vara här över helgen. Det roliga är att dom på jobbet inte visste det så dom ringde honom och ba: kan du kanske komma på ett möte imorrn? Vad svarade han? Jo att han var i sverige hahahhahaa XD jag kanske skrev lite konstigt för jag är ganska trött... Men morbror på besök =presenter så jag klagar inte Puss//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0