MIN BRA-IGA DAG

Blev inget gröna lund idag pga vädret, man jag pallrar mej dit imorrn istället!!! jag hade i allafall en bra dag ( varav rubriken )

SÅHÄR GICK DEN TILL:

-vaknar klockan elva
-äter liten frulle
-går ut och joggar
-duschar
-spelar kort med syster
-äter snabbnudlar till lunch
-ser på Tarzan
-
åker till kista med mamma och syster
-lyssnar på chris medinas what are words
-shoppar lite najjjsss saker, mamma betalar lite
-äter thai-nudlar där med hela familjen
-åker hem och bloggar ofc

shoppinggggg


var tvungen att sätta på mig den direkt när jag kom hem, den såg så inbjudande ut, ledsen för fjortizposen
bik bok 99:-



nu är det bara att välja och vraka! tänk helst inte på den korta nageln. HM 49:50:-



dreglade ganska mycket när jag fick syn på det... Accessorize 39:-



behövde en egen... blev en billig, men helt okej. tack mamma!!! Clas ohlsson 199:-


Synd att det inte vart ngt idag cilla! men det passar nog bra på onsdag för vi drar iväg på kvällen!

Puss// Becca

Kommentarer
Postat av: Cillzz

Jag är avis på din braiga dag! Snygga kläder på en snygg cheey!! <3

2011-07-26 @ 22:08:21
Postat av: Bcz

Äsch då! :)<3

2011-07-26 @ 23:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0