Shopping med pappa kan vara roligt ibland :)

HEeEEEeeeeeJJj
Idag har jag vart och shoppat med pappa det var faktiskt trevligt! Fick med mej ttvå jeans från Levi's vilket var väldigt kul!
Sen har jag legat vid poooolen och solat vilket är gal1 najjjjjss och även tränat nu e jag uppe i 7km jag är typ stolt, snartt är målet nått eller inte ;) Japp har inte så mkt att säga imorn ska vi på 1-års kalas det sk aväll bli myspys !! VI SSSSSSSEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSS i veckan Becczz för sen sticker jag till 40 graders värme i cypern vilket ska blii sjukt sköönt  eftersom att det bara regnar här va fan har solen försvunnit kan man ju undera ::(



Heeeelt okej lixom eller vad?!
Puuusss Cilla ♥♥

HEeeelt okej lixom eller vad ??
 
PUUSs Cilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0