California king bed

Bästa låten ever. Seriöst asskön. Jag kan inte få nog av den. Visste inte hur man länkade på bloggen, men jag tycker att man ska söka Den iaf, den är liksom värd att lyssna på! Särskilt när man är halvdöd, vilket jag är nuförtiden! Sista jobbdan imorrn... Äntligen kommer man få sova ut! jag är även trött på alla fucking skitungar som har fått för sig att dom ska försöka sig på att rida, och så allt hästsnor såklart! Men det har varit mysigt iaf, man kommer dit på morgonen och går genom hagarna för att hämta in hästarna till stallet, fåglarna kvittrar, och det är sådär lagom morgon-jummet ute... Och igår och idag fick alla ledare även rida efter dagen, som en bonus, det var ganska najjjsss med en lång uteritt efter en jävligt lång dag! Men sen vart det morgon igen, och man måste gå UPP. ORKA Men så lyssnar man på bästa låten såklart! :))) Puss //Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0