Dag 1 en nytagenbild på mej + 10 fakta

Okej jag tar inte bilder på mej själv så mkt faktiskt :)



men den här var väl den senaste, och den var ganska så ful men aja skit samma :)

1. Jag svär ganska mycket tyvärr...

2.
Jag älskar att sola :) men skulle äldrig sola solarium!

3. Jag mår alltid dåligt och får ont i magen innan jag ska göra ngt som jag e osäker på eller nervös inför som att fråga ngn nått eller ringa ngn...

4. När andra börjar gråta så får jag en klump i halsen och börjar nästan att gråta jag med även fast jag inte känner personen.

5. Jag fnittrar om ngn säger nått och jag inte hör vad personen säger eller inte vet vad jag ska svara...

6. När jag var liten så hade jag alltid flätor vart jag än gick, intressant va?

7. Jag har varit utomlands ca 15 ggr i mitt liv !! (grannlander räknas inte)

8. Min dröm när jag var liten var att bli prinsessa, så jag premenurerade på prinsess tidningen i flera år :)

9. När jag var liten så hatade jag sport så när folk fråga om jag ville vara med och spela fotboll så sa jag alltid " Ja om jag får vara publik här borta. "

10. Jag är nästan beroende av facebook och spenderar många timmar om dagen där :)

Kom inte på ngt jätte intressant att berätta, men liiite iaf :) <3

// Cilla


Kommentarer
Postat av: Oxhs babe

Nåra har man märkt av! :)))

2011-06-04 @ 20:17:35
Postat av: Anonym

Visste alla typ :)

2011-06-04 @ 22:33:05
Postat av: japp du vet vem ;)

koooonstigt.. :) <3

2011-06-04 @ 22:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0