För din skull! <3

Igår så fyllde Fanny 15år!! Så först tog jag bussen till Oxberget och vi gick och bada vid Närlundabadet, eller jag kanske inte riktigt badade... men vi låg där och pratade och lite sånt! Sen gick vi i bikini och schtekte till Fanny där vi tog "ett" glas cola och åt otroligt goooda jordgubbar :) Sen så skulle vi gå upp till Träkvista så jag och Fanny gick upp för att göra oss iordning för kvällen! På vägen till träkvista så "råkade" Fanny dra upp klänningen inför hela vägen och jag höll på att dö av skratt! Men när vi kom dit så stod Becca där och sen kom dom andra och vi gick in och köpte pizza!! När vi hade ätit opizzan så startade resan mot ica där vi skulle köpa en tårta till Fanny utan att hon skulle veta att vi hade köpt den, men det är ju inte så svårt eftersom Fanny behövde gå på toa! Sen så skulle vi ta bussen till Träkvista där vi fick skjus till Becka i sommarstan.. Men först va jag, Fanny och becca en snabbis hos becca innan vi åkte. När vi kom till sommarstan så kom också Oscar och Emil dit, medans Fanny letade efter tårtan som dom hade gömt i ett växthus! När Fanny väl hade hittat tårtan så gickk vi ner till en sandstrand och åt tårtan och hade lite kul sen så åkte vi hem vid 23 ngn gång för det började bli lite tråkigt..



haha för dej fanny! ;)

OUTFIT

Klänning- fannys från bikbok
Armband-Fannys
Make up- av Fanny

hahahahahaahaahahaa




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhahahh jätteglad nu :D:D

2011-06-13 @ 11:40:35
Postat av: Becca

We love you fanny

2011-06-13 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0