SKOLAVSLUTNING IDAG DÅ! :)

Hejhej!

Nu är det dagen som vi får sommarlov på här!!!!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa helt underbart jag har längtat kan man väl säga
JUst nu sitter jag i soffan med Erik som är sjuk och är ganska ledsen för att han är sjuk och  missar sin skolavslutning, så nu sitter vi och tittar på ngn konstig serie som heter " pingvinerna från madagaskar " den är väll inte så bra men men
Jag har därimot lite ångest för jag ser helt sjuk ut, hoppas att ingen skrattar när jag kmr till skolan för så ful är jag ärligt var inte min dag..
Men snart e det SOOOOMMMMMAAAARLOOOOOV!!!!!!!
Jag ÄLSKAR sommarn! :D

En bild på mej för några sommrar sen efter en skolavslutning :)



P&K Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0