skolavslutning

nu är vi här igen, this is it.
även om det inte känns som det, så är det shit.

jag vill stanna tiden, bara vara.
jag vill bara inte att vi ska vara klara.

alla vänner, alla killar.
alla VI, dom som vi gillar.

dom ser vi inte på ett tag, det blir som en vila.
men det blir inte som förra sommaren, den med låten från shakira.

för under åttan har vi blivit tightare, ett team.
vi har levt som om det inte fanns någon morgondag, vi levde en dream.

så nu när det är dags att skiljas, även fast det bara är för en stund.
måste vi försöka träffas, även fast någon flyttar bort mot Lund.

jag älskar er, och kommer att sakna alla.
tänka på minnen, som när jag och Fanny äpplen nalla.

Så puss och kram och allt sånt. från Becca<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0