Asså... Ne, men omg

Har inte orkat bloggatt (jag har ett liv) men idag uppdaterar jag lite. RIHANNA var GRYMT bra i tisdags!!!!!111 hon bytte kläder typ 5 gånger och jag satt jätte ära en utåtbuckling pä scenen så jag såg henne asbraaaaaaaaaa! Typ dog när hon sjöng california king bed, sååå sjukt jävla fuckingjsbshakanöwl bra!!!!! Haha det var några typer som satt på raden framför oss som typ gick och köpte popcorn hela tiden, så alla på dem raden var tvungna att ställa sig upp hela tiden. Sedan så stod dom typ och dansade med en läsk och en popcorn i händerna.... Normala... Aja, tycker synd om dom som skulle sett henne igår,men jag skiter i dom och säger att rihanna ägde hela fucking Globen i tisdags. Nu sitter jag hos min granmother med en jävla massa värk efter en chilldag med Fanny igår! Dagen har varit sjukt seg och bara allmänt jobbig. Jag skulle ha shoppat men allt fanns vara i storlek XL och XXL i butikerna, jävla tjockisar. Nu vart det ett långt inlägg, och jag vill inte tråka ut er så bye! // becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0