Bio

Var på bio idag med min lilla farmor och Isabelle! Vi såg nån japansk tecknad film som farmor hade hört fått bra recensioner(det är så hon väljer film vettni) den var erhmmmm sådär med några bra musikstycken och ganska roliga karaktärer, fast ganska barnslig... Så går det när farmor får välja! Har fått se många bra trailers på senaste tiden. Jag måste se; contagion, in time,abduction och såklart BREAKING DAWN. Fast abduction vill jag mest se för att Taylor har huvudrollen... Aja önskar mig biockeckar i julklapp! Asså jag verkligen älskar min farfar, han e så underbar! Eller ibland är han lite sämre, men oftast så bara berättar han typ roliga fakta för en osv. En av hans "faktan" idag var att en naken gubbe hade klättrat upp på en stolpe på vaksala torg och att brandmännen fick åka upp och hämta honom. Och han är typ den enda farfarn i världen som älskar att läsa tidningen "DAM" hahah // beccA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0