bubbel

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
påbörjade ett inlägg igår men publicerade det aldrig.... dagen vart mycket lyckad. åkte in till stan och träffade mamma och isabelle (dom hade varit modeller för en dag, själv så ville jag inte) och shoppade lite. jag köpte en svart T-shirt på Jc (snygg rygg på den) och en prickig topp på Hollister. haha mitt första plagg där! nu är jag precis som alla andra...
sen så åkte vi hem och drog mot arnes garagefest! fast det var inte mýcket till fest haha, vi åt mat och pratade osv. men sen så messade fanny och cillaaaa om att dom saknade mig (poppis? äsch) så det bar av mot cillas jacuzzi. det var en ganska så najjjsss lördag :DDDD

//becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0