Bulletproof, nothing to lose

Är så jävla förskyld! Näsan strejkar totalt! Jag sitter med pappret uppstoppat i näsan och nyser rejält en gång i sekunden. Typ. Ännu gladare blir man när allt nässpray är slut hemma och att jag måste genomlida en hel natt med snor och snytningar osv. Mysigt för dej att göra tänkte jag. Det är så jävla kallt här hemma, pappa har inte fattat det här med värme. Jag går runt i fleece och dricker te och bara dör. Också sjunger jag på tatanium hela tiden, och du kan föreställa dej hur det låter med en täppt näsa! hoppas att du har det bra dom sista dagarna i värmen, jag drömde inatt att du inte hade blivit brun alls haha in My dreams liksom... Hahaa det gick ju ihop... Skype imorrn? // snorbecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0