glasögonorm

Jaha det var ju kul, jag fick glasögon. Det var inget jätte stort fel men tillräckligt för att det typ kommer att bli värre än vad det är nu så jag fick glasögon som kommer nästa vecka. Men längtar tills jag får linser, för passar inte i glasögon. Aja skitsamma det förstörde dagen lite gran. Sen åkte vi och köpte en jacka lite snabbt kommer nog inte ha den så mycket jag tycker verkligen inte om dunjackor, usch man ser ju ut som en michelinigubbe ggr 2. Också köpte jag ett par jeans bara. Nu ska jag sätta på en film

pussss  cilla <33

här är typ mina glasögon inte exakt tror jag lite mer tjejiga och mky snygare irl. men aja ville inte ha några som stack ut för mycket det är lixom inte min stil så tog ett par vanliga bara.

By prada..


Kommentarer
Postat av: Becx

Du skulle nästan ha ett par Ray bans-bågar asså...

2011-11-16 @ 22:09:01
Postat av: Cilla

Hahah aa men de var fula .. :(((

2011-11-17 @ 11:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0