Its friday, friday ...

... Mysig fredag imorrn asså! Först kamratstödjarmöte, sedan luciaträning, pannkakor till lunch, och antagligen hemmakväll! Ska sova snarrtt är inte ett dugg trött!!! Kan vara uppe hela natten och springa runt huset!!!! Liiite speedad man e, nu skulle ju Cilla sova över så kan jag visa att jag visst kan vara vaken hela natten!! Liteee seg dag idag bara. Gjorde engelska förhör med Berit, redovisning med Berit, men sen gick Berit som tur var hem så jag slapp henne på svenskan! Jag tror seriöst att Lotta försöker fixa upp mig med henne, seriöst... Soooo c ya tomorrooowww // becca P.S. Min nuttekusin Lucaasss kommer till huvudstan vid nyår! Jätteglaaadddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0