lite småsnack bara...

...om det intresserar er.

- Jag saknar francine! idag på franskan satt jag och matilda och nynna på en låt som hon lärde oss... åhhh hon var så snäll, hon gav oss pepparkakor hela tiden! och på sommaravslutningen fick vi glass med jordgubbar... Stella är bara sträng, fast lite gullig är hon.

-jag ÄLSKAAR pistagenötter! otroligt gott...

-Jag tycker om när isabelle ber mig att hjälpa henne med sin matteläxa, det får mig att känna mig smart. särskilt när hon tror att man får ihop arean genom att plussa ihop alla sidor<3

-jag tycker att snön borde ta och komma snart, eller egentligen vill jag inte ha snö än, men jag blir så orolig, tänk om det blir en grön jul i år? ångesten tar över....

-jag har tänkt på vad vi lärde oss på idrottslektionen idag, det där med den likbenta triangeln, och jag tror att jag vilar för mycket...

 //becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0