så jävla trött på andra världskriget...

Hej, håller med dej Becca . Varför skulle Hitler starta ett andra värlskrig för, jävla idiot?!!
 Fan känner mej lite hemsk när jag börja skratta åt din story där nere den är ju fruktansvärt men av någon anledning så är ju ens första tanke vrf 5 cyklister liksom, men aja. Sitter just nu och pluggar SO som ni kanske fattar, sen är det fotboll vilket är nnice. Hoppas verkligen att Barca krooossar Milan och Zlatan!! ;) I morn är det gymnasie mässa ska väl titta på lite olika saker tror jag men annars vet jag inte, sen ska jag på ngn gymnasie information / öppet hus i farsta.
 Nää nu måste jag fortsätta även fast det är så tråkigt att jag håller på att DÖÖ...

Puusss CIlla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0