Sommaren 2011

Jag lyssnade på lite gamla låtar, och kom på hur jävla mycket jag saknar årets sommar, den var så otroligt jävla mysig!!!! så här kommer en liten sammanfattning av den...

9 Juni 2011
skolavslutning, vi åkte hem till rebecka och badade i hennes pool, på kvällen grillade vi vid närlundabadet.
-coconut tree, Mohombi ft Nicole Scherzinger

10 Juni 2011
jag och ellie hade den bästa natten på hela sommaren på birka cruises (belv uppraggade ofc)
-Danza kuduro, Don omar ft Lucenzo


13 Juni 2011
Jag jobbade i stallet och hatade livet just då, tidiga mornar och hästsnor...
-California King Bed, Rihanna

21 Juni 2011
jag och Isabelle drog hem till Ellie några dagar, jag och ellie satt ute vid midnatt och pratade, sommarens längsta dag.
- Jar of hearts, Christina Perri

28 Juni 2011
hemma hos farmor, chillade och solade typ.
-Loca People, sak noel

11 Juli 2011
påväg till tranås för att möta lillkusinen, och får motorstopp på vägen,saknar
-Moves like jagger, Maroon 5 ft christina aguilera

14-17 Juli 2011
tältdagar med fanny, dej och ppernilla, vi såg även på harry potter----> Ron style hahahaha
-Fest hos mange, mangemakers

19 Juli 2011
hämta mina kusiner från flygplatsen, joggade, badade och träffa fanny innan hon skulle iväg och segla!
-Fest i hela huset, BB-gänget

24 Juli 2011
hela världen sörjer med Norge.
-ingen låt

26 Juli 2011
Gröna Lund med kusinerna! (ignorera killarna ovanför oss)
-What are words, Chris medina


15 Augusti 2011
Hässleholm med tjejerna! saknar otroligt mycket... <3
-Hey soul sister, train
Higher, Taio cruz
Man down, rihanna



saknaaaaaaaaaaaaaaaaaar// becccaaaa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0