Stressmode på...

Tjena tjeeena mitt beeena Idag har det varit en rätt chill dag i skolan, fick lyssna på Carpelan 2 gånger så det var lite muuuulet. Men inget kan få mig på dåligt humör just nu! Kom hem och sket i att plugga och la mig framför teven, alltid lika najjjsss. Sedan drog jag mot stallet och red för första gången på jäääättteeeelänge! Det var jättenajjjssss! Vi typ galopperade över hinder med händerna rätt ut i luften, skillz balans man har som höll sig kvar på hästryggen! Sen kom jag hem och stressåt och stressduscha för att hinna kolla på desperate housewifessss O juste! Är lite sur för att det vart 11 årsgräns på breaking dawn, kände mig så vuxen när jag skulle gå på en 15-film...men Isabelle är glad och nu får ju du se den Cilla! ;PppPppPppP imorrn är det kemi, kill me please // becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0