Var hitler tvungen att starta ett andra jävla världskrig?

sitter och kämpar med den förjävliga SOn... men funderar på att lägga undan den och plugga till franskaprovet istället...orrkar seriöst inte! vill ha sommarlov och sovmornar och sena ljusa kvällar...
det är skönt att julstämningen håller på att komma igång, annars skulle livet vara allt bra deprimerande.
imorrn är det gymnasiemässa! kommer typ bara driva runt i några timmar, för det ända jag ska kolla på är JB och klara typ, eller jag ska nog träffa ellie lite också, får passa på när vi är under samma tak liksom!
tycker att jag skriver väldigt intressanta saker! seriöst, jag är fett tråkig på bloggennnnnnnnnnnn. jag skriver ett skämt nu bara för att lätta på stämningen:

Hitler satt på en bar i berlin.
Plötsligt utbrister han: jag ska mörda 5 milj judar och 5 cyklister

En man blir väldigt fundersam o frågar: vrf 5 cyklister?

Hitler ler då triumferande o ropar högt: där ser du!; ingen bryr sig om judarna!

haha vad hemsk           //beccaaa


hItLeR mustach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0