Helgen

I Fredags fyllDe jag som sagt 15 (om du inte redan visste det) och det firades med fika med tjejerna och Thai-middag med familjen! Alltid lika najjjsss :D På lördagen så städade jag och pluggade lite hemma, och vid 18-tiden kom min farmor och mina morföräldrar!! Jag fick 2000:- totalt, en blomma och ett halsband. Halsbandet är ganska speciellt för mig, då det föresteller en våg, mitt stjärntecken. Min farmor har en likadan i guld, och jag i silver, men när hon inte finns mer så får jag ta över hennes och förhoppningsvis ge mitt till något annat oktoberbarn! Idag så köpte vi mina ridbyxor och ett par ridstrumpor också på HÖÖKS i kungens kurva. Är jättenöjd med dom! :DD så ha det Najjjssss // becca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0