KAAAALLLLLT!! -.-

Jag trodde seriöst att jag skulle frysa ihjäl idagg g när jag stod och vänta på färjan, var så sjukt kallt.. Hösten är liksom något mellanting man kan inte ha för tjoka jackor för då blir det för varmt och man kan inte ha för tunna för då blir det för kallt. Intressant va, alla antecknar och kommer ihåg det!!
Nää vettu jag orkar inte blogga idag, kommer inte på något att skriva är trött och ska hoppa in i duschen och sova, spela in ncis plocka fram kläder till imorn så kan jag äntligen få mina timmar sömn punkt.

Puuuss skriver mer på Onsdag eftersom det är lång träning imorn!

Här får ni en snygg bild frpån förra året, saaknar det faktiskt tiden går lite för fort..
nää det fick ni inte eftersom blogg.se inte vill som jag HATAR det JÄVLA CP SAK FITTTTTA FUCK OFF

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0