lucky day

FRIDA hade rätt, idag var seriöst den bästa dagen på länge, även fast jag inte direkt har en liten flört hah a.
morgornar brukar aldrig vara bra, så den behöver jag inte nämna, men vi hade en mysig luciaträning och det vart rätt så najjjsss mat till le dejuner och JAG FICK FAN MVG PÅ SOn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HELT JÄVLA SICK!!!!!!!! troddde inte det, men lousie ska t.o.m spara den och använda för att visa andra klasser hur ett MVG svar ska vara, ÄR HELT FUCKING ÖVERLYCKLIG!!!! inte för att skryta, men kan inte låta bli... har en till sak att berätta, men det får vi ta via skypeeee :DDD
// becca :DDD
P.s. fick mvg på engelskan också så high five där cilla!!!! :DDDDDD saknar dej <3
bild från i somras, tyckte att den matchade min känsla liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0