Mietek Grocher

HEj!!
Idag så åkte Becca till London den lilla skitungen, så såg helt mobbad ut när jag fick sitta enam vid bänken.. medans hon var ute och shoppade och sånt! Så nu blir det jag som håller i bloggningen hmmm får se hur det går ;D
Men vi fick se när Mietek Grocher som är en av de sista överlevarna av förintelsen under andravärlds kriget, jag vart så rörd och började gråta när han berätta om det han hade gått igenom och när han själv började gråta började man bli en mer berörd.. Det var hemskt att lyssna på vad han hade gått igenom för det är helt ofattbart för oss idag, och han har min respekt! Han är ca 86 år gammal ochåker runt och pratar för flera hundra personer :) Sen skulle jag berätta om det han hade sagt för papppa och började gråta igen för att det var så sorgligt... :((
 Annars har jag haft träning idag det gick väll sisåder men är ändå hyfsat nöjd! Imorn är det först dömning i HH med Evelyn och sen match mot Skogås, najjjjss !!

Saaknar dej B3 <33



// Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0