Sovmorgon i morn!

HEEEEJ!!
Idag var det en trött dag... Har nästan bara jobbiga ämnen också men gjorde min sista matte lektion på typ 2 ½ vecka najjjjsss!!!! :D
Sen gick jag, Karro och Pernilla till ica jag och karro köpte lite mat och gotti saker hheheh men vi skulle plugga i biblan så vi ville bli lite pigga!! Först så satt pernilla med oss sen så vart hon tvungen att gå och lite senare kom Oscar och satt med oss till vi gick vid halv sex någon gång... Nu sitter jag och Erik o tittar på disney channel jag är ju barn vakt eller vad man ska säga jag gjorde faktiskt ungspannkaka är fett stolt!!! ;) slänger nog in ett inlägg lite senare !
Puussss Cilla <3


Kommentarer
Postat av: B3

äsch i know i´m beautiful

2011-10-28 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0