the happiest day of my life will come.. it just wasn't today :))

Hej bloggen!!
Idag ha jag vart ute i Rimbo och spelat match vi var väl bra frammåt men det var helt hemskt bakåt kan amn väl säga, men två poäng är alltid två poäng oavsett vad. Vinst med 38-22, jag gjorde en bra match bra bakåt och bra frammåt men ingen jätte bra match... Nu ligger vi 4:a i 95 elit och vi är 96:or ;)) !!
Imorgon så ska jag plugga som attan det ä bara köra på nu och tänka posetivt om 5 dagar är jag i Cypern och ska bli brun som en pepparkaka förhoppningsvis.. Så det ä bara göra det som ska göras och ha något bra i sikte !!!
Nu ska jag fortsätta och titta på barca :))
Pusss Cilla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0