hejsan hopppsan!

Hej!
Nu ska jag snart lägga mig och läsa! Här gör vi typ inget, det har regnat lite till och från idag och typ hela dagen igår :( men annars har det varit jätte fint väder och jag startade veckan med att tycka att det är väl inte SÅ varmt ute och brände mig som in i helvete och kunde knappt sova på nätterna för att det gjorde så ont.. smart va -.- Men nu har det lagt sig och blivit brunt istället :)) Imorgon och påp fredag ska det bli sol så då måste man passa på att sola innan vi åker hem på fredag natt... I sverige verkar det inte va så jätte bra väder direkt.

God Natt, sorry för jätte tråkigt inlägg men har inget speciellt att skriva om.. ;( 



jag och erik för nnågra dagar sedan ;9 <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0